Din fest

Fest i særlige omgivelser

Hos Langhoff & Juul står vi altid klar til at være værter for lige netop det selskab du ønsker. Om der skal afholdes en fest, et bryllup, en konference og uanset om arrangementet er lille eller stort, intimt eller med live-musik til klokken tre om natten, så har vi faciliteterne og erfaringen til at sørge for at lige netop dit arrangement bliver noget helt særligt.

Din næste fest

Hos Langhoff & Juul afholder vi mange former for selskaber. Vi tilbyder både mindre intime arrangementer og større selskaber som:

  • Bryllupper
  • Fødselsdage
  • Julefrokoster
  • Konfirmationer

Vi har faciliteterne

Du er meget velkommen til tage kontakt til os hvis du ønsker at høre hvordan vi kan arrangere andre selskaber, som jubilæum, fætter/kusine fest, Påskefrokost, mindehøjtidelighed, generalforsamling, familiefest eller noget helt, helt andet.

Vi sørger for det hele

Vi dækker det fineste bord med den flotteste havudsigt. Forkæler jer med vores skønne retter, og vin der kun gør det endnu bedre. Vores tjenere tager sig rigtig godt af jer, for hos os møder du altid kun søde og dygtige mennesker, som gør sig umage for at hjælpe og give dig en fantastisk dag.

Vi går ikke på kompromis med noget, til gengæld tager vi hensyn til alle. Har dine gæster allergier, eller har du brug for en børnemenu, laver vi gerne særlige retter. Vi hjælper selvfølgelig også med både blomster og band.

Overnatning

Hos os er der heller ingen, der behøver at køre hjem. Du kan blive og sove og få en god nats søvn oven på festen. Dagen derpå kan du nyde vores dejlige morgenbord i restauranten, hvor vi sørger for at forkæle dig med alt, hvad hjertet begærer – og krop og hoved har brug. Så inviter dine yndlingsmennesker, sæt dig ned og lade festen begynde!

Kig forbi, ring eller skriv til vores arrangementchef.

Du kan ringe på +45 61 50 46 46 eller sende os en e-mail.

lokationen

oplevelsen

Åbningstider

Reception

Restaurant

Kontakt

telefon Reception

+45 86 34 33 00

restauranten

+45 30 57 30 90

Sociale medier

Gamle Traditioner

Nogle er til det klassiske; traditionerne som vi kender dem – som vores forældre gjorde det og deres forældre før dem. Glæden, nostalgien og den ubeskrivelige følelse af kontinuitet. En følelse af noget større end os selv. Vi kalder det ’Gamle Traditioner’

Vielse

  • Vielse i kirke, på rådhus eller et helt tredje sted. Vi tilbyder også muligheden for at blive viet på hotellets grønne areal, helt ud til vandet.

Ankomst

  • Indcheckning på værelser for overnattende gæster. Kanapéer, øl og vand i loungen eller på terrassen, mens brudeparret får taget billeder.

2 timers reception

  • Brudeparret ankommer og der serveres bobler og snacks eller bryllupskage med kaffe/te.
  • Her vil der være lejlighed til at få taget fællesbilleder eller åbne gaver.

I forlængelse af receptionen får gæsterne mulighed for at gå på værelserne og klæde om eller nette sig, inden middagen.

Middag

  • 4- eller 5-retters menu med Langhoff & Juuls signaturingredienser og sæsonens råvarer fra lokale producenter.
  • Vinmenu særligt tilpasset maden og med højde for brudeparrets egne præferencer. Kun europæisk, fortrinsvist økologisk, altid fremragende.
  • Tæt koordination mellem personalet og toastmaster sikrer, at overgangene mellem indslag, serveringer og den øvrige betjening sker så gnidningsfrit som muligt.

Fest

  • Bar med cocktails og drinks, øl, vand og vin.
  • Brudevals på dansegulvet, ved vandet, eller noget helt tredje.
  • Mulighed for live band, DJ eller lignende.
  • Natmad serveres – eventuelt i forbindelse med musikkens ophør.
  • Sidste omgang kaldes f.eks. 01.30 og gæsterne bydes godnat kl. 02.00
  • Vi kan på forhånd have sørget for en lille ’care-package’ på værelserne, som giver gæsterne bedre chance for at komme sig over de natlige strabadser.

Morgenmad

  • Morgenmad serveres samlet for selskabet i aftalt tidsrum. Maden bliver serveret på bordene og er en blanding af gamle kendinge og nye fortolkninger.
  • Der er altid sen check-ud for bryllupsgæster, så I har god tid til at nyde formiddagen sammen.

Afsked

  • Efter morgenmaden er overstået, har I som brudepar god tid til at tage afsked med gæsterne og pakket bilen med eventuelle gaver, I måtte have modtaget – hvis I da ikke allerede er smuttet på bryllupsrejse i nattens mulm og mørke. I så fald, skal vi nok tage os rigtig godt af jeres gæster i jeres fravær.

Til et bryllup vil udgangspunktet altid være, at I har eksklusiv råderet over hotellet og alle dets faciliteter i hele jeres første døgn som nygifte. Der vil kun være jer og jeres gæster til stede, så I får ro og plads til at være jer selv, mens I nyder vores udelte opmærksomhed.

Priser ekskl. overnatning fra 2098,- per couvert.

Nye Traditioner

Forandring fryder, vil nogle mene. Forandring er indbegrebet af en stræben efter forbedring; at vi lader vores fejl og succeser forme en ny helhed. Et bryllup, der kombinerer netop dét, der gør et bryllup til noget særligt, med nærvær, kreativitet og dynamik – og et brag af en fest. Vi kalder det ‘Nye traditioner’.

Vielse

  • Vielse i kirke, på rådhus eller et helt tredje sted, eks. kl 11 eller 12. Vi tilbyder også muligheden for at blive viet på hotellets grønne areal, helt ud til vandet.

Ankomst

  • Gæster kan tjekke ind på værelser og nyde de skønne omgivelser ind og ude.

Afternoon Tea

  • Let frokostforplejning – enten casual eller siddende ved opdækkede borde
  • Lejlighed til at få afholdt de første, traditionsrige taler.
  • Her kan der passende spises bryllupskage, eller en fortolkning af samme.

Fri leg

  • Lad gæsterne og jer selv, finde sig til rette og føle sig hjemme. Brug eftermiddagen på terrassen med en flaske rosé, spring i bølgen blå fra badebroen eller afhold kroketturnering på plænen.

Middag (eksempelvis 17.30)

  • 2- 3-retters menu med Langhoff & Juuls signaturingredienser og sæsonens råvarer fra lokale producenter. Serveres helt eller delvist som ‘social dining’.
  • Vinmenu med én eller flere vine tilpasset hver servering. Måske temaet skulle være jeres yndlings feriedestination, eller en rejse gennem Champagne?
  • Rig lejlighed til, at lade taler, sange og andre indslag glide ind mellem serveringer på en mere dynamisk måde.
  • Dessert serveret som små anretninger i loungen eller på terrassen. Det er også muligt, at lade bryllupskage indgå som dessertelementet, i egen ret, eller akkompagneret af andre søde sager.

Fest

  • Lad musikken og drikkevarerne flyde – jo tidligere desto bedre. Lad feststemningen opbygge naturligt og i jeres eget tempo.
  • Bar med cocktails og drinks ‘made-to-order’
  • Brudevalsen – måske på dansegulvet, måske på badebroens platform, badet i solens sidste stråler.
  • Mulighed for fyrværkerishow over vandet
  • Pålægsbord stilles frem og kan tilgås indtil festen er omme.
  • Sidste omgang kaldes efter aftale.
  • Vi kan på forhånd have sørget for en lille ’care-package’ på værelserne, som giver gæsterne bedre chance for at komme sig over de natlige strabadser.

Morgenmad

  • Morgenmad serveres samlet for selskabet i aftalt tidsrum. Maden bliver serveret på bordene og er en blanding af gamle kendinge og nye fortolkninger.
  • Der er altid sen check-ud for bryllupsgæster, så I har god tid til at nyde formiddagen sammen.

Afsked

  • Efter morgenmaden er overstået, har I som brudepar god tid til at tage afsked med gæsterne og pakket bilen med eventuelle gaver, I måtte have modtaget – hvis I da ikke allerede er smuttet på bryllupsrejse i nattens mulm og mørke. I så fald, skal vi nok tage os rigtig godt af jeres gæster i jeres fravær.

Til et bryllup vil udgangspunktet altid være, at I har eksklusiv råderet over hotellet og alle dets faciliteter i hele jeres første døgn som nygifte. Der vil kun være jer og jeres gæster til stede, så I får ro og plads til at være jer selv, mens I nyder vores udelte opmærksomhed.

Priser ekskl. overnatning fra 2098,- per couvert.