Nyttige links

Du er her: Hyppige spørgsmål

Hyppige spørgsmål

Hvad er jeres åbningstider?

Receptionens åbningstider udenfor højsæson er:
Mandag-torsdag  9.00 -12.00
Fredag-lørdag 9.00-17.00
Søndag 9.00 -13.00

Receptionens åbningstider i højsæson er:
Mandag-lørdag 9.00 -19.00
Søndag 9.00 -15.00

Restaurantens åbningstider udenfor højsæson er:
Fredag 17.30 – 23.00
Lørdag 11.00 – 16.00 & 17.30 – 23.00
Søndag 11.00 – 16.00

Restaurantens åbningstider i højsæson er:
Alle ugens dage 11.00-16.00 & 17.30-23.00

Hvornår er der check ind og check ud?

Udenfor vores højsæson er det følgende tidspunkt, der gælder:
Check ind: Fra 12.00 – 14.00 
Check ud: Før kl. 10 

I vores højsæson er det følgende tidspunkter, der gælder:
Check ind: Fra 14.00 – 17.00
Check ud: Før kl. 10 

Jeg ankommer uden for jeres åbningstid. Hvad gør jeg?

Er du overnattende gæst og ankommer uden for vores åbningstid, beder vi dig på forhånd kontakte os på +45 86 34 33 00 eller hotel@langhoffogjuul.dk. Så kan vi sørge for at du kan checke ind vha. vores nøgleboks.

Kan jeg få morgenmad?

Vores morgenmad serveres kun lørdag og søndag for hotellets gæster udenfor højsæsonen, og skal bestilles via mail eller på telefon i forbindelse med jeres booking.

I vores højsæson er der stor efterspørgsel på vores morgenmad, derfor anbefaler vi alle vores hotelgæster, at I booker på forhånd, hvis I vil være sikre på at nyde morgenmaden hos os. I kan bestille morgenmad via telefon eller på mail.

Er det muligt at sætte regningen på værelset?

Det er desværre ikke muligt at få sat regningen på værelset, derfor beder vi dig om at betale i restauranten på selve aftenen.

Hvad med håndklæder og sengetøj?

Der er håndklæder og sengelinned på alle vores værelser

Ekstra opredning på værelset

Vi kan sagtens lave en ekstra opredning på værelset – det koster kun 250,-

Vi beder jer om at oplyse i forbindelse med jeres booking, hvis I ønsker en ekstra opredning.

Hvor kan jeg parkere?

Du kan parkere helt gratis lige uden for døren

Må jeg have min hund med?

På nuværende tidspunkt har vi desværre ingen værelser, hvor du kan have din hund eller andre husdyr med.

Hvad med mine glemte sager

Vi har på nuværende tidspunkt ikke mulighed for at sende eventuelle glemte sager med posten – disse skal i stedet afhentes i vores receptionen senest 14 dage efter endt ophold.

Har I restauranter andre steder end i Ebeltoft?

Besøg også vores restaurant i latinerkvarteret i Aarhus, her kan du opleve den samme hjemlige hygge, som på hotellet i Ebeltoft.

Har du appetit på mere af det gode? En appetit på skønne dufte og smage. Appetit på smukke omgivelser og en velkomponeret tallerken? Så besøg Ghrelin på Aarhus Ø, hvor det samme hold der står bag Langhoff & Juul har lavet en restaurant, der inviterer dig med ud på gastromisk rejse og forkælelse af dine sanser.

Boutique Hotel & Restaurant, Ebeltoft